بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مزایای سکوت؛برای خبر ورزشی غاز است!

روز یکشنبه همین هفته در صفحه پنجم خبر ورزشی مطلبی خواندم تحت عنوان"" بحران آسیایی در نیمه دوم "" که بعد از مطالعه آن کمی باعث تعجبم شده بود.

روزنامه ای که در طی دو سال اخیری که مظلومی سرمربی استقلال شده دائما از این مربی انتقاد می کرده و حتی روزهای که تیمش بازیهای خوب و روانی به نمایش می گذاشته یا نقش هنکه دستیار آلمانی وی و یا عامل شانس را در آن موفقیتها زیادتر از خود مظلومی می دانسته!امااین بار از حرفهای پرویز مظلومی که بارها از فشردگی بازیهای استقلال گلایه کرده بودند یک جورایی دفاع کرده و حق را به وی و تیم خسته اش داده بودند.

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تایید صحبتهای مظلومی بابت نتیجه نگرفتن تیمش به خاطر بازیهای پی در پی و هر چهار روز یکبار را تا قبل ار اینکه مصطفی دنیزلی و کرانچار سرمربیان دو تیم پرسپولیس و سپاهان به زیان بیاورند،بهانه ای بیش نمی دانستند و مصاحبه های مظلومی را بابت توجیه باریهای بد وناکامی در بعضی از بازیها می دانستند.

با تمامی توضیحاتی که در بالا اشاره به آن اشاره کردم،باز این روزنامه قرمز دوست و طرفدار سر سخت امیرخان(امیر قلعه نویی)در شماره روز دوشنبه خود دوبارعلیه این سرمربی استقلال مطلبی کار کرده که با مطالب خود در همان صفحه و درست یک روز قبل مغایرت دارد.

 

 نویسنده این مطلب که عنوان نوشته اش را "" مزایای سکوت "" انتخاب کرده،به مصاحبه اخیر مظلومی در مورد اینکه چرا تراکتور باید بین هر بازی اش در لیگ 10 روز فاصله داشته باشد و استقلال برای هر دیدار خود سه روز هم وفت تمرین و ریکاوری ندارد!؟

نگارنده این مطلب به سرمربی استقلال یادآوری کرده که تراکتور سازی چون در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمی کند و استقلال در این رقابتها حضور دارد علت اینگونه فاصله داشتن متفاوت بین بازیهای دو تیم در لیگ برترمی باشد!

در این مطلب نویسنده می خواسته به سرمربی استقلال بگوید که ایشان مگر از این موضوع اطلاع ندارد و چرا از برنامه ریزی بازیهای لیگ برتر اینقدر گلایه می کند!؟ و یا اینکه می خواسته به مخاطبین خود این موضوع را القا کند که مظلومی فقط می خواهد نتایج نامناسب تیمش را توجیه کند و برای تماشاگران استقلال بهانه بیاورد!

اما اگر خوب به مصاحبه سرمربی استقلال توجه کرده باشید ایشان منظورش این نبوده که بازیهای تراکتورسازی را مثل بازیهای استقلال برگزار کنند و در هر سه یا چهار روز یکبار برای این تیم بازی بگذارند!بلکه با مثال زدن این مورد می خواسته مشکلات تیمش را به هوادران خونگرم تیم محبوب استقلال یادآوری کنه و از طرفی می خواسته به برنامه ریزان لیگ مسابقات لیگ برتر تلنگری بزند و از آنها بخواهد شرایط برگزاری مسابقات لیگ را حداقل برای سه هفته پایانی برای هر سه تیم مدعی قهرمانی بطور یکسان قرار بدهند.

به راستی آیا برای گرفتن حق میلیون ها استقلالی عاشق؛سرمربی تیم نباید از مشکلات تیمش حرف بزند و از منافع تیمش دفاع کند!؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 2 / 1391برچسب:استقلال,کادر فنی,هواداران,خبر ورزشی سرمربی استقلال,تراکتورسازی,قهرمانی لیگ, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com